lauantai 13. syyskuuta 2014

painajainen vai toiveuni

unet ovat pahimpia
näyttävät hetkiä onnellisuudesta, näyttävät sen mitä meillä voisi olla
välähdyksiä minusta ja sinusta, sanoja joita et oikeasti lausu
epätodellisia, mutta niin todentuntuisia
ainoita hetkiä kun tunnen olevani ehjä taas
"hei katso kuinka hyvin kaikki voisi olla, katso miten kauniita te olisitte yhdessä"

ja joka kerta minä herään ja luulen kuolevani tuskaan
sillä minä tajuan joka kerta kuinka syötän itselleni valheita päivät pitkät
hoen mielessäni että olen pääsemässä sinusta yli, että voin olla onnellinen ilman sinua
mutta noina yksinäisinä yön tunteina kun tuijotan pimeyteen silmissäni kuva siitä mitä minulla voisi olla, mutta mitä minulla ei luultavasti koskaan tule olemaan
minä ymmärrän entistä selvemmin kuinka syvällä tässä olen
eikä mikään auta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti