lauantai 18. lokakuuta 2014

herätä minut



kuvittele pahin asia mitä sinulle voisi tapahtua
painajainen
kuvittele että juokset sitä karkuun monta vuotta
mutta koko ajan se on kintereilläsi
ja päivääkään et elä ilman pelkoa siitä että tuo tuska käy toteen

ja sitten eräänä päivänä
kun kaikki on mennyt epätavallisen hyvin
kun olet jo unohtamaisillasi sen olemassaolon
se räjähtää vasten kasvoja
onkin yhtäkkiä tappavan totta


niin minulle kävi.

minä pyydän herättäkää joku minut
sanokaa että tämä ei ole totta
-olisihan minun pitänyt arvata kaikki merkit olivat niin selvät 
miksi juuri minä miksi nyt miksi olin niin tyhmä -

mitä minä tein väärin?
miksi minä en kelvannut?
miksi hän, miksei minä?
miksi minä en ollut tarpeeksi hyvä?
en silloin
en nyt
en 
koskaan


saa sinua


eikä millään ole 
enää

pienintäkään merkitystä.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti