torstai 9. tammikuuta 2014

16

en jaksa enää
en jaksa enää sitä että en kelpaa kenellekään
että en kelpaa sinulle
että en kelpaa itsellenikään
että  itken itseni uneen joka ilta
että tuntuu siltä kuin mikään ei voisi enää pelastaa minua
että uppoan vain enemmän ja enemmän
että en enää tunnista itseäni
että joka ikinen päivä minä joudun esittämään että kaikki on hyvin
että olen oikeasti rikkinäisempi kuin koskaan
että  näille tunteille ei ole sanoja
että  sattuu niin että tuntuu että halkeaa
että silti olen niin tyhjä
että  vihaan itseäni
että pelkään tätä tunnetta
että en enää löydä valoa
että en voi palata menneeseen
että en halua ketään muuta kuin sinut
että en jaksa enää
en
jaksa

enää.






2 kommenttia:

  1. musta tuntuu ihan hirveeltä, että sulla on noin paha olla. mä niin pystyn samaistumaan tähän tekstiin, iso voimahali sulle<3 tää teksti on tosi kaunis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nää sun kommentit on aivan ihania, kiitos näistä ja samoin hali ja tuhannesti voimia sulle <3

      Poista