keskiviikko 18. joulukuuta 2013

14

tää on taas näitä päiviä kun tuskin puhun
mä vannon sä oot ainoo joka vaikuttaa muhun
mä kuljen tätä reittii yhä vaan hitaampaa
ja sä oot enää ainoo joka mut liikkuun saa
en tiedä oonko vaan hölmö kun uskon meihin vieläkin
mut en pysyis missään kiinni jos siitäkin irti päästäisin
ne sanoo usko unelmiis ja tee niiden eteen töitä
ja niin mä oon tehny miettien valvonu öitä
koska sä oot se unelma joka mut tässä pitää
jos mulla ei ois tätä mulla ei ois yhtää mitää
mutta mä oon niin satutettu oon niin monta haavaa saanu
mä tarviin sun tukee etten enää maahan kaadu

2 kommenttia:

  1. on niin paljon sanottavaa ettei sanat riitä. en halua että sä oot yksin, että sua sattuu, että sä oot rakastunut ja se rakkaus tappaa sua sisältä, en halua että sulla on noin paha olla. tekee pahaa lukea jotain mikä tuntuu itelle näin todelta eikä koskaan haluis että joku muu joutuu kokemaan samaa. mä en tunne sua. mä en tiedä miltä sä näytät, mä en tiedä miltä susta oikeesti tarkalleen tuntuu. mä oon raapaissut vaan pintaa näiden tekstien kautta. mut mä välitän susta. mä rakastan sua. sä oot tärkeä. sä oot upea. mä itken tätä kirjottaessani. mä itken koska mua sattuu ihan helvetisti sun puolesta, mä haluun että sä olisit kunnossa, että sä olisit onnellinen, et iloinen vaan oikeesti onnellinen.
    mä toivon että sä oikeesti uskot mitä mä oon tähän kirjottanut. kiitos, että näytit tän blogin mulle. kiitos, että oot vielä elossa, vaikkei susta aina tuntuiskaan, että sä enää elät tai edes hengität. mä tiedän, miltä se tuntuu, kun tuntuu että hengittäminenkin on vaikeeta. mä tiedän miltä tuntuu upota, miltä tuntuu kun ei tunnu enää miltään. mä en voi luvata, että kaikki on joskus vielä hyvin, mut mä voin luvata, että maailmassa tulee aina olee ainakin yks ihminen, joka välittää susta. sä oot kaunis, sä oot arvokas ja sä ansaitset hymyillä oikeeta hymyä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tää oli niin ihanasti sanottu että en osaa vastata mitään mikä kuvastais mun kiitollisuutta sua kohtaan just nyt. mäkin aloin itkemään kun luin tätä kommenttia, itken vieläkin kun kirjoitan tätä, kiitos niin paljon kuin on vaan mahdollista kiittää <3 säkin oot ihana. kiitos vielä kerran itsellesi tästä ja siitä että oot olemassa. tää kommentti anto mulle voimia, ja vaikka ne voimat ei kantaiskaan mua kauaa niin kantoipa ainakin hetken. onneksi sunlaisia ihmisiä on olemassa.

      Poista